Aktivnost 3 - Razvoj modela učenja i praktičnog rada u nastavi, izvannastavnim i/ili izvanškolskim OOA u STEM-u, IKT-u, poduzetništvu i aktivnom građanstvu
Uspostava stručnih timova te mreže trenera i savjetnika, podrazumijeva okupljanje članova i formiranje stručnih timova i mreže trenera i savjetnika za razvoj strategija, programa i modela učenja i podučavanja, praktičnog rada u nastavi, izvannastavnim i/ili izvanškolskim OOA u području STEM-a, IKT-a, poduzetništva i aktivnog građanstva.
Izrada strategija, programa i modela učenja i podučavanja, praktičnog rada u nastavi, izvannastavnim i/ili izvanškolskim OOA u području STEM-a, IKT-a, poduzetništva i aktivnog građanstva.
Diseminacija materijala o strategijama, programima i modelima učenja i podučavanja, praktičnog rada u nastavi, izvannastavnim i/ili izvanškolskim OOA u području STEM-a, IKT-a, poduzetništva i AG
Uspostava sustava podrške, razmjene iskustava, evaluacije i kontinuiranog unapređenja strategija, programa i modela učenja i podučavanja, praktičnog rada u nastavi, izvannastavnim i/ili izvanškolskim OOA.
Razvoj školskog kurikuluma u području STEM-a za darovite učenike.
Ishodi aktivnosti su:
- Uspostavljen 1 tim od 12 najaktivnijih ravnatelja, učitelja i dr. OOD, partnera, stručnjaka, nositelja obrazovnih politika te predstavnika drugih relevantnih dionika.
- Definirana lista trenera i savjetnika za pojedina područja razvoja dugoročnih strategija, programa i modela učenja i podučavanja, praktičnog rada u nastavi, izvannastavnim i/ili izvanškolskim OOA u području STEM-a, IKT-a, poduzetništva i aktivnog građanstva koji uključuju i odgovor na krize i nove okolnosti rada.
- Uspostavljeno najmanje 3 stručna tima (kurikulum, strateški razvoj i treneri trenera) na razini projekta., te definirani programi rada, sastanaka i radionica timova.
- Održano najmanje 3 sastanaka (uživo/online), 3 radionice (uživo/online), izrađena najmanje 1 strategija, najmanje 1 program i model učenja i podučavanja, praktičnog rada u nastavi, izvannastavnim i/ili izvanškolskim OOA u području STEM-a, IKT-a, poduzetništva i aktivnog građanstva s naglaskom na integrirani projektni rad i društveno korisno učenje koje povezuje područja STEM sa svih sedam međupredmetnih tema Škole za život.
- Izrađena 2 programa individualiziranog rada za sve osnovne škole u suradnji učitelja i dr. OOD (uključivo i školske stručne službe) za STEM, IKT, poduzetništvo i aktivno građanstvo od čega jedna za potencijalno darovite i visoko motivirane, a druga za učenike sa poteškoćama.
- Organizirana jednodnevna online radionica razmjene iskustava OOD u organizaciji partnera u trajanju od 6 h s primjerima dobre prakse iz zemalja donatora i EU, 8 prezentacija po 20 min, pitanja i odgovori, uz sudjelovanje predstavnika organizacija s primjerima 8 najboljih praksi, te najmanje 40 sudionika kao slušatelji, uz radni dio prikupljanja ideja i prijedloga za pripremu follow-up projekata i programa međunarodne suradnje u ključnim temama
- Uspostavljen virtualni „help desk“ s mogućnošću postavljanja pitanja i dobivanja odgovora od strane iskusnih učitelja i OOD za teme vezane za svaku stručnu radnu skupinu (STEM, IKT, poduzetništvo i AG), osmišljen model razmjene iskustava putem mjesečnih online sastanaka i online tematskih foruma.
- Izrađeni, podijeljeni i obrađeni evaluacijski upitnici za sve programe u području STEM-a, IKT-a, poduzetništva i AG, prikupljeno najmanje 100 upitnika, izrađeno evaluacijsko izvješće za svaki program.
- Uspostavljen online repozitorij dobrih praksi (web stranica RZC-a).
- Izrađen školski kurikulum iz područja STEM-a za darovite učenike.